dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena

kLiK sEmUA kLu AnDA sEOrAnG bLoggEr

Tuesday, November 15, 2011

SaTu HarI LaGi

 


1 hari lagi (17 November) aku akan menduduki exam Pegawai Anti Dadah S41...
Ya ALLah, Xtau aku nak gambarkan perasaan aku ni...


Ketensionan mulalah terserlah kat wajah aku bila nak exam ni..
Mana xnyer, rasa macam xde persiapan rapi dari aku..
Takut, Gerun semua ada..
Takut xdapat nak jawab masa Exam nanti.

Kepala otak dah xleh nak terima ilmu dah ni..
Kepala lak dah start nak sakit ni.. Nak study pun dah xbersemangat..
 
 
 



Ya ALLah permudahkanlah segala urusanku.. berikanlah kejayaan kepadaku, kejayaan di dunia dan diakhirat.. Ya Allah, bantulah aku untuk menjawab soalan-soalan yang diberikan nanti Ya ALLah..
Permudahkanlah aku Allah.. bantulah aku Ya Allah.. Hanya kepada Mu aku berserah.. Ameen
 
Comments
0 Comments

0 SuRaT CHiNTa: