dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena

kLiK sEmUA kLu AnDA sEOrAnG bLoggEr

Thursday, November 24, 2011

MisI MeLiPat KaD KawIn

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia kepada semua. 

Memandangkan 17 Disember 2011 ni akak aku nak kawin, so terpaksalah aku merajinkan diri untuk melipat kad kawin dye. Banyak giler kad kawin nak kena lipat. Almaklum 800 kad kawin kena lipat dan masukkan kat dalam sampul. Sambil melipat kad kawin, sambil tu mata ni tertumpu pada cite Full House. Kiranyer 2 dalam satu la...  


2 orang anak buah aku yang berusia 3 dan 2 tahun telah dipaksa untuk menolong aku.... Tapi anak buah aku yang berusia 2 tahun bukan menolong tapi sebaliknya mengacau aku dan merosakkan kad kawin tersebut. Geram dibuatnyer ngan C Rawahah. Tapi anak buah aku yang berusia 3 tahun (Raihah) jer yang tekun tolong aku. Sekali ajar jer dah boleh buat. MemanG PANDAI Raihah ni.. Ni gambar-gambar candid yang aku ambil semasa anak buah aku tengah tekun melipat kad kawin.

:
:
:
:
:

RajinNyer Dye....

Tekun betul C RaiHah LiPat

BuDak Ni Bukan ToLong tapi mengaCau.. hehehhe

Comments
0 Comments

0 SuRaT CHiNTa: