dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena

kLiK sEmUA kLu AnDA sEOrAnG bLoggEr

Thursday, November 17, 2011

LeGa DaN GemBIranYer...

Assalamualaikum semua...
First skali aku bersyukur sebab dah habis exam Pegawai Antidadah S41...
Ha soalan dye nak kata senang xjuga, nak kata payah pun xjuga.. Sedang2 lah..
Tapi apa2 pun aku dah lepas exam tu.. Sykur Alhamdullih.. 
Kena tunggu result dye la sama ada lulus atau x..
Klu xlulus maknanye lum rezeki aku la, n klu lulus syukur kepada Allah.. 
HaPPy seBab Dah Habis Exam... (apa2 Pun Cuak Nak Tunggu result)


Ok sekarang aku bkn nak citer pasal exam.. 
Tapi sebaliknya aku nak citer pasal aku jumpa kawan aku ni ha..
Jmpa pun scara kebetulan kat Dewan Hotel Abadi masa nak exam Peg. Anti dadah..
Masa mula2 masuk kat dewan tu, aku ngar a gak ada seorg ni memanggil nama aku...
Suara dye mmg cukup aku kenal n bila pandang mmg sah dye kawan aku masa kat U..
 Nak tau sapekah gerangannyer..

...3

...2

...1

Ni la dye si cantik molek...

Sungguh xsangka aku akan jmpa ngan dye ni..
Memang xtau pn yg dye akan duduki exam Peg Antidadah ni.
Lama gak a xjmpa dye..
By the way, aku nak bgtaulah yg dye ni sanggup antar aku balik umah..
Cian dye.. Dah la nak balik Segamat tapi trpaksa antar aku..
kiranyer dye melakukan tugasnya sebagai driver kawan2 smasa di Universiti (hahahahahha jangan marah)
Apa2 pn Zatii, jasamu akan ku kenang.. hehehehhe


Comments
0 Comments

0 SuRaT CHiNTa: