dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena

kLiK sEmUA kLu AnDA sEOrAnG bLoggEr

Thursday, November 17, 2011

AkU bIla LagI

Assalamualaikum,,,
Wah semakin hari, semakin banyak lak aku dapat kad undangan perkahwinan dan pertunangan...
Kadang2 terfikir juga, aku bila lagi?.. Dalam hati memang ada niat nak kawin macam orang lain tapi.....
"slagi aku lum ada kerja yang baik slagi tu aku xleh bercinta".. Tu lah pesanan ayah aku..
Tapi aku tau 2 hanyalah ugutan2 manja seorang ayah saja. Dia sikit pun xmarah bila tau aku dah ada pakwe cuma aku xbebas nak berdating jer lah.. sedey sedey.. Tapi 2 sikit pun xmembebankan bagi aku sebab aku tau apa yang seorg ayah lakukan pasti terbaik untuk anak-anak.. I luv U lah Dad.. Muahmuahmuahh


Ciuman kasih seorang anak

Ehhh aku dah lari dari tajuk asal pula.. Tulah bila citer pasal ayah, memang panjang jadinyer.. Orang sayang ayah la katakan.. heheheeheh.. Tapi sayang-sayang pun, satu hari nanti kena ngar cakap suami gak.. Macam kawan-kawan aku yang bakal2 nak kawin nanti.. 

Bagai pinang dibelah 2 pasangan tunang kita ni
Sebelum cakap panjang lebar aku nak wish "selamat bertunang yer Misz Miszura & Fitry Castello.."Tarikh 13 November menjadi titik nohtah antara mereka. ... Semoga kekal hingga ke alam perkahwinan. maaf sangat2 sebab xdapat datang pada hari berbahagia korang.. jangan lelama pulak bertunang yer.. Kawin jangan lupa jemput. Insyaallah aku akan datang. 


Bakal Pengantin 3Hb Desember ni...

Kawan aku sorang ni lak insyaallah akan melangsungkan perkahwinan pada 3disember 2011 ni.. kad perkahwinan Iqa pun aku dah dapat cuma xpasti aku dapat hadir ke x.. Iqah, klu aku xdatang harap maaf erk.. Al-maklum jauh nun di Terengganu sedangkan aku kat Melaka. By the way aku doakan perkahwinan korang berdua nanti akan berlangsung dengan lancar dan berbahagia ke anak cucu.. huhuuhu awal2 lagi aku dah wish kat korang..
Comments
0 Comments

0 SuRaT CHiNTa: