dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena

kLiK sEmUA kLu AnDA sEOrAnG bLoggEr

Tuesday, November 29, 2011

PerTemUan Aku Dan MeReKa Part 1

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.

Alhamdulillah....  syukur kepada Allah,  pada 26 November lepas akhirnya berkumpullah aku dengan kawan-kawan Universiti dulu. Akhirnya setelah beberapa bulan xjumpa (selepas konvo), barulah kami jumpa kembali. Walaupun aku xjumpa denga 9gurls UUM, tapi jumpa ngan sebahagian 9gurls UUM cukup bermakna bagi aku. Paling tak terubat rindu aku dengan mereka. Serius, aku memang tak menyangka akan berjumpa dengan Zati, Zana, Maslin dan Maszura. Mana xnyer masing-masing jauh dan sibuk dengan kerja masing-masing.
Maszura ---- even orang Melaka tapi kerja Shah Alam
Izzati       ----- tinggal kat Segamat
 Maslin     ----- orang Negeri Sembilan
    Zuzanah   ------ Orang Melaka tapi berbadan dua.

For the first, thanks erk kerana sudi meluangkan masa dengan melepak di Melaka Bandaraya Bersejarah. Hahaha.. Laen kali, kita melepak lagi yer guysssss                                                                                        


 First-first datang kitaorang dah berposing kat bawah Kota AFamosa. Niat hati nak mendaki kat atas Kota AFamosa tapi takut Puan Zana xlarat.  Almaklum Puan Zana (bakal Ibu) xboleh penat-penat.

Bergambar kenangan dengan meriam yang digunakan oleh Portugis.

Walaupun panas, tapi kitaOrang tetap lberposing... Giler posing la katakan

Kesian bakal Mummy ni kepenatan... 
Pertemuan kitaOrang dengan Puan Zana tak la begitu lama. Yela dye sekarang tengah berbadan dua. Tak boleh penat-penat. Walaubagaimanapun, dapat juga a aku mengubat kerinduan pas jumpa dengan dye. Pesanan tuk Bakal Mummy (Jaga baby kitaOrang baik2 yer)..
Gambar ni diambil sebelum Bakal Mummy balik..
Selepas Puan Zana balik, kami berempat pergi menjahanamkan anak tekak dekat pusat karokae Mahkota Parade (MP). RM18 untuk 1 jam. Banyak gak a lagu yang kami nyanyikan. Lagu DANGDUT of course wajib kami nyanyikan.

Testing SuaRa.. PeRaSan sUaRa MerDu a La PULaK.
Even menyanyi tapi sempat juga la bergambar....
Lepas kitaorang menggila dalam bilik karoake, kitaorang terus p maen bowling.Klu korang nak tau aku dah lama juga a xmaen bowling pas habis U.  Lepas gian juga a bila dapat maen bowling. Sambil2 maen sempat a gak snap2 gambar. 
GamBar CuRi Yg diAmBil SemaSa aKu NGaH MaEn BowLing
FeeLiNg RoMaNtIks Lak akU n ZaTi
Selepas maen bowling banyak a gak tempat2 yang kitaOrang pergi.. Nak tulis Banyak Xlarat a pulak... Aku tunjukkan gambar2 jer lah yang kitaOrang snap.. Jom2 tengok..

WaLaUpun XNaEk BeCa, BerGamBaR Kat beCa puN jadILaH

AkHirNya DaPat JuGa MendaKi Kat KoTa AFaMOSa..
HeBatKan KitaOraNg DaPat masUk KaT DaLam  Ni,,,

LUFFFFFFFFF U GuYsSSSSSS
Perjalanan diteruskan lagi dan lagi dan akhirnya Pantai Klebang menjadi destinasi terakhir kitaOrang. Wah, banyak giler la yang dah berubah kat Pantai Klebang ni.. Tersangat la cantik pemandangannya. 
 KitaORaNg TeNGaH MeMikIrKan BiLaKaH KitaOrang naIk kaWen... 
WaLauPun KePeNaTan, Posing TeTaP PosiNg..
KaKi Pun Nak BerPosIng Gak..

IniLah cenDERaMaTa DarI KITaOrang Tuk 9GuRls..
Bye the way, Izzati, Maslin, Zuzanah dan Maszura thanks untuk 26 November. Korang memang best la. Sayang korang. Untuk 4gurls UUM jangan lak berkecil hati. Aku sayang korang gak. Ada rezeki kita akan berjumpa dengan 9gurls UUM. I Luv U ALL.......


Comments
0 Comments

0 SuRaT CHiNTa: