dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena

kLiK sEmUA kLu AnDA sEOrAnG bLoggEr

Wednesday, November 30, 2011

PerTemUan Aku Dan MeReKa Part 2

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.

Cerita ini bersangkut paut dengan entry aku tentang "Pertemuan Aku dan mereka Part 1". Tapi kali ni kitaOrang bukan pergi bandar Melaka lagi, tapi sebaliknya kitaOrang pergi mandi-manda di Air terjun Kolam Air Asahan. Wah pasti 5gurls UUM lain cemburu kan bila dengar. (hahahha)... Jangan jeles semua. 

Air terjun kolam air Asahan tak lah jauh dengan rumah aku. Lebih kurang 5km jer. KitaOrang semua p sana dengan menaiki kereta Unser yang dibawa sendiri oleh aku.. Mesti korang xpercaya kan. Tapi ni realitinya bukan temberang semata2. K lah layan jerlah gambar kat bawah ni.. Penat lak nak menaip.


gamBar SeBeLum ManDi- manDa.




KaMilah SeBaHagIan dari 9 Gurls UUM
Erm syok giler a mandi-manda kat Kolam Air Asahan ni. KitaOrang mandi-manda sampai xperasan yang dekat 1 jam setngah a kitaOrang mandi. Kepada sesiapa yang lum pernah pergi sini moh la ke sini. free of charge lak tu. xpayah nak kuar duit masuk tuk mandi manda. Tempatnya pun memang best. 5gurls yang teringin nak mandi-manda di sini meh la datang. Nanti aku bawa korang p sana yer... Kepada Maslin, Maszura dan Izzati terima kasih lagi sekali kerana membuat percutian ni amat bermakna. 



Comments
0 Comments

0 SuRaT CHiNTa: