dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena

kLiK sEmUA kLu AnDA sEOrAnG bLoggEr

Thursday, February 24, 2011

dArI SinGLe Ke MaRRiEd

Wah gempak xtajuk aku.. hehehe.... Pagi tadi aku menerima kad undangan perkahwinan kawan baik aku(BFF).  Oh! Sudah mahu kawin rupanya kawan aku ni... Tahniah la aku ucapkan Yer, kau kawin dulu daripada aku! X aci sungguh..  Pas ni tukar status la yer dari single ker kawin (bini orang).. hehehhe  Kawan BFF aku ni bakal naik pelamin pada 12 Mac ni... Alhamdulillah jodoh dia sampai awal dari aku.. KaWAN Aku ni merupakan salah seorang dari sembilan kawan aku semasa aku belajar kat UUM dulu... Nama dia MaKcIk Zuzanah... heHehe... Dia orang Melaka beb sama ngan aku.. hahaah
Bagai PinaNg DiBeLah Dua BaKal PeNganTin KiTa Ni.. (hehehe)...

aPamacam Cun xkawan aku ni.. disebabkan dia cun la, dia kawin dulu.... Pasangan dia juga leh tahan hansome.. Diaorang leh dikatakan pasangan bagai pinang dibelah dua la... Nak tau x nama bakal suami dia.. Nama bakal suami dia ni Ahmad Firdaus (Daus)... Nama pun dah padan Kan (Daus LuV Zana)..


Animasi Gambar BaKal Pengantin
Apa pun, selamat pengantin baru, ZuZanah. Alhamdulillah, akhirnya bakal bergelar isteri juga kau!

















Myspace Text - http://www.sparklee.com



Share

Comments
0 Comments

0 SuRaT CHiNTa: