dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena

kLiK sEmUA kLu AnDA sEOrAnG bLoggEr

Saturday, February 5, 2011

My TRue LuRVe


                   
BUah JANtuNg hatiKu (LoViNg CoUplE)...

mErEkALAh iNSAn yANg AmAt AkU SAyANgI.. TANpA mERekA siAPAlAH AKu dI ATAs mUkA bUmI iNi... MerEKa OranG Yang terPentg dLm HiDuP aKu.. SeBab Itu akU MengabaDiKan KiSah MerEka Di BlOg aKu.

 LAkI YANG kACAK tU dAH tEnTuLaH aYaH aKu... NaMa DIa DauD Bin Hj AtAN.... BanyaK snGGH PGoRBaNaN  Dia KaT aKU adik bEradIk.. KeRJa SiaNg maLam Nak saRa kami SeKeluarGa..  AKu XtaU La maCam Ner HiDuP aKu kLu aYaH aKu xdE SebaB aKu RaPat Giler NgaN DIa..... SamPaiKan akU DiGelar aNak ayaH sebaB aKu Mmg ManJa Giler NgaN aYah MeNgaLahKan  adik boNgsU akU.hahahhaha.. . BerUntUnG sUnGGuh DpT aYah MaCm DIa Coz Boleh BerGurau SeNda N aJak BerBinCang... 

PumPUan Yang CantiK Kat SBLah aYaH aku Tu lak Dah TenTuLah MaK aKu...Mak aKu ni NaMa Dia MarIah ShaArI... MaK aku Ni SuRi RUmaH ajer.. SeMua KerJa Kat Umah ni mak akU la Yg Wat.. aLMaklUm aNak SemUa BanguN Nak Dekat tGah Hari.. NasIb baik DpT Mak MacM nI YanG SGGp BuaT KerJa Tnpa BantuaN aNak-aNak.. tapi KaDg2 Kena Gak La LetEr samPai NaIk SakiT tElinGa aKu NI... NaK BuaT MaCm Ner Dah SeMuA PrGai Mak-Mak sLUrUh DuNIa MaCam Ni KUat MMbEBeL..DaH tU CaRaNya Nak melEPasKan KePenaTan, aKu SaBar Jer La.. nak MasuK SyUrGa KaTakaN Tak LeH MelawaN.. Tapi KaDg2 aKu Ni SeLalu Gak BGaDuh Ngan Mak aku.. GadUh2 MaNja GiTu,.. 

AHLi KeLuaRGa Ku Yg TrCiNta

Ha GamBar KaT ataS Ni Gambar aHLi KeLuaRGa aKu Yg TrCinTa.. apA Yg Korang naK tau PasAL MerEka... SbNarNya Kita Org ni DiPanGGiL KeLUarGa 7D.. aL makLUm SMua NaMa kamI BrMuLa NGan HuRuF D.. KlU XcaYer MeH BaCa NaMa Kami KaT BaWah nI...
:) DarIaH
:) DaliLaH
   :) DaRINaH
 :) DHaLaN
:) DaLIaH
:) DHaiM
:) DHaLi
aPaMaCam BeST X naMa KaMi... UNik TaPi ManTap.. haHHaa... CIkGu kaMi SLaLu PeNiNg N TerSaSul nGan NaMa Kami.. NaMa DeKat2 La KaTaKan..  NaMa akU Lak ORang LeH EjeK SaMa NgaN MarJerIn DoRiNa.. aPa2 Pun NaMa Ku Ni NaMa Yg SpEcIal... SUSaH paYah Mak N aYaH JaGa KamI N aKhiRnYa KaMi Jadi InSan Yg BerJaYa...Yg SpEcIaLnYa KlUarGa aKU Ni Yg GanJIL BeraMbuT  KeREnTinG MaCam aYah Dan BerSpEk maTa SePerTi MaK.. Yang No GeNaP PuLa BeraMbUT LurUs maCm Mak DaN XBeRCeRmiN MaTa MaCam aYah.. So KiRa aDiLLah MasIng-MasIng aDa perSONalIti maK N aYah...



Myspace Text - http://www.sparklee.com

Comments
0 Comments

0 SuRaT CHiNTa: