dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena

kLiK sEmUA kLu AnDA sEOrAnG bLoggEr

Wednesday, February 23, 2011

SeLaMaT harI JaDi Puan Mariah

Selamat pagi semua.... Hari ini hari jadi emak saya yang ke 48tahun... Selamat Hari Jadi Emak, Kaulah Ratu Hatiku dan wanita terbaik yang Tuhan anugerahkan kepada diriku ini.... Tidak akan ada pengganti selain dirimu hingga aku xdapat gambarkan dengan perkataan. Selamat Hari Jadi sekali lagi ku ucapkan dan kuberdoa semua Tuhan panjangkan unsiamu dengan kesihatan yang baik dan berbahagia dengan kita sekeluarga. 


Aku nak nanyikan satu rangkap lagu untuk Emak aku...

Allah selamatkan kamu....
Allah selamatkan kamu,....
Allah selamatkan kamu....
Allah selamatkan emak aku (Mariah)
Allah selamatkan kamu..
Semoga emak diberkati dan dilindungi oleh Allah

My LoVe...

Ya ALLah aKu BerMoHoN KepaDaMu
AGar MeMbERikaN KesIhaTan Dan PanJanGkaNLah UmURnYa
SerTa MuRaHkaNLaH ReZEKi KamI SeKElUarGa DaN berIkaNLaH SYURGAMU
UnTukNYa Ya ALLaH aTaS PeNgoRBaNNya SerTa KeIkHlaSanNYa  SeLaMa Ni MenJaGa KamI 7 AdIk BeRadIk 


AKu SaYaNg DIa Ya ALLaH,
SaYanGiLaH DIa DeNGaN KasIH SaYanGMu
BUatLaH DIa TerSEnYUm Dan BerBahagIa BerSaMa KamI SeKeLUarGa



Myspace Text - http://www.sparklee.com



Share


Comments
0 Comments

0 SuRaT CHiNTa: