dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena dariena

kLiK sEmUA kLu AnDA sEOrAnG bLoggEr

Thursday, December 6, 2012

Maafkan Saya




Assalamualaikum...



Awak, 
maafkan saya sebab dah kurang beri perhatian pada awak,
saya hanya memerhati awak dari jauh,
maafkan saya kerana jarang ambik tahu pasal awal,
mungkin hati ini sudah beku,
mungkin jua hati ini semakin jauh...

Awak, 
Bagi saya mengenali awak adalah memori terindah untuk saya,
Allah telah ketemukan kita,
semakin saya menidakkan kehadiran awak,
semakin awak hadir dalam hidup saya...

Awak, 
Maafkan saya sekali lagi,
Maafkan saya kerana jauhkan diri dari awak
Semoga saya dan awak menemui cinta sejati,

Cinta yang menuju ke jalan Allah,
Cinta kekal Abadi,
Cinta pada Yang Maha Esa



p/s : copy paste dari page http://www.facebook.com/cintaselepasnikah?fref=ts
Comments
0 Comments

0 SuRaT CHiNTa: